Om Julia

Julia Stenman är sjutton år och kommer från landet (Överklinten om man ska vara noggrann). Julia älskar att dansa och just nu dansar hon bugg och squaredance! Musik är också en av hennes stora passioner. Hon är otroligt duktig på att sjunga. Min vän är väldigt kreativ och jag tycker att hon kan och vet typ allt. Hon målar fint och skriver otroligt vackert!! Sedan spelar hon även teater och då hon ska hålla tal inför klassen så längtar alla att få se vad just hon har hittat på för något för det blir alltid något helt annorlunda, spännande och otroligt kul att se på! Julia skrattar mycket och är alltid glad. (Jag har verkligen inte sett någon människa vara så glad under så lång tid som hon är, det är ganska galet egentligen.)

 Min vackra vän Julia är helt underbar! Hennes humor är awesome, jag vet inte hur många gånger vi i princip skrattat ihjäl oss (men ändå överlevt) och när man är med henne så sprider hon en hel massa glädje!

 Sedan är det också så roligt med Julia för att hon är även den mest fantasifulla, påhittiga och idérika människan jag känner. Hon kommer alltid på roliga saker att göra och det blir verkligen aldrig tråkigt då man umgås med henne!Julia är otroligt intelligent och smart, hon är duktig på det mesta (som ni ser).

Julia är även väldigt djup, att sitta timmar och prata om ens tankar och funderingar är inte ovanligt, faktum är att det händer ofta. Hon ger så goda råd och uppmuntrar en.

Sedan har hon även en tendens att fixa ihop folk på dejter, hahaha. Och göra massa fler helt knasiga och roliga grejer!

Min Julia är så godhjärtad och bryr sig så mycket om hennes medmänniskor! Hon inspirerar och ger mig så mycket! Jag är verkligen glad över att ha henne som vän, för hon är verkligen en vän för livet. Hon är guld värd!

//Kristina

Kommentarer
Postat av: L-Å

En perfekt beskrivning av Julia!

2011-01-08 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0