Dan före dan före Dopparedan

Midvinternattens mörker lyser utanför husets varma väggar. Dan före dan före dopparedan är det idag, fast om bara en timme är idag igår. Tja, här sitter jag och är lite poetisk... :) Idag har det bakats pepparkakor och ätits pepparkaksdeg. Granen står grön och grann i stugan. Igår firade jag och Kristina Lilla julafton tillsammans=Mysigt värre! Idag är det den mörkaste dagen på hela året. Men jag hoppas att Du liksom jag låter dig omfamnas av det stjärnbeklädda mörkret, och låter månskenet dansa sin gilla gång över himlavalvet. Var du än befinner dig, så önskar jag dig verkligen en Riktigt God Jul!

//Jul(ia)

Kommentarer
Postat av: kristina

sötnos! <3



(JAG SAKNAR DIG!!!!)

2010-12-26 @ 01:46:38
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0