Cheria Psila!

Klart å betart! Solen har skinit varm hela dagen, men ännu är vinden och jorden kall. Tofsvipor och storspoven är kommen. Långkalsongerna får sitta på ett tag till. En produktiv dag. Stugmålning. Kört och köpt brädor. Spikat. Reparerat. Och sist, men störst: GREKLAND ÄR BOKAT! :D I augusti ska jag äntligen få uppleva Kristinas Kreta på riktigt. Träffa de människor jag hört berättas om. Dansa. Sola. Bada. Äta oliver. JAG ÄR PEPPAAAAAD!!! Få använda alla de ord och uttryck Kristina lärt mig. Hehe. Sova på balkongen under stjärnorna. Jag säger bara: Cheria Psila!

Julia

Kommentarer
Postat av: Fridde

Åh, vad roligt Julia!! :D

2011-04-19 @ 18:51:13
URL: http://fridatorstensson.webblogg.se/
Postat av: kristina

AAAAAA... VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA!!! HELT GALET KUUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D: D: D:D: D

TAGGAR!!!!!!!!

2011-04-21 @ 02:20:30
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0