Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag!
Det har varit första dagen på min praktik och jag trivdes! Även fast jag insett hur sjukt dålig jag kan vara bara på att hacka några grönsaker. Flera sidors långa uppsatser kan man skriva, men gurkan skär man ändå fel. Illa. Haha. Men de tog hand om mig och jag kände mig nästan som en i gänget!

Dagen har varit fullspäckad, har nämligen firat en av mina bästa vänners 18års dag! Mycket trevligt!
Men nu innan man går och lägger sig tänker man tillbaka hur det var för ett år sedan. Hur kär man var. Och hur mycket denna dag betydde. Man kan sakna det ibland.. Just idag mer än annars.
(På något sätt kanske det är bra att det gör lite extra ont idag för en sån stor romantiker som jag. För då, då man väl har någon så känns det så himlans mycket. Och det blir rätt jättefint. (Eller så svamlar jag bara nu.))

Ni har väl tagit hand om varandra? Jag hoppas det! Om era vänner, familj. Alla nära och betydelsefulla.
Åh, jag tycker om er! Och jag vet att både jag och Julia skriver det till er väldigt ofta men glöm inte det bara. Vi skulle aldrig göra det vi gör om vi inte tyckte om er. Ni är så unika och vackra på så många sätt!
Och som sagt. Jag och Julia tänker på er. På Dig.
/Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0