En sjuk flicka

Förstår ärligt talat vad som är felet! Var ju sjuk bara för ett tag sedan! Och imorse vaknar jag av att jag knappt kan stiga upp ur sängen för att det gör så ont i kroppen! Usch! Jag behövde verkligen komma till skolan idag.. det blir så mycket jag missar. Och imorn. HUR BLIR DET IMORN? *panik* Nä, jag MÅSTE vara frisk imorn. Jag vill se alla redovisningar och jag vill vara med på Juna! (och jag måste ha ork att plugga matte :S)
Alltså, jag blir så frustrerad!!! Varför? Varför?

Och Julia, du har rätt. Det gör ont då man ska flytta blicken.

Nu ska jag sova (som jag gjort typ sedan 18.00 igår) och bli frisk!
/Kristina

Kommentarer
Postat av: Julia

du menar att du inte förstår vad som är felet? ;P

2011-02-10 @ 08:39:21
Postat av: Anonym

Åh, krya på dig! Stackare. <3

2011-02-10 @ 09:11:17
Postat av: Anonym

HEEJ!! :)

Hur är det idag!? <3

2011-02-10 @ 09:12:10
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0