Friskt vågat, hälften vunnet

Glöm inte era läxor! Att kommentera bloggen, att våga något som är bra att våga och spegel-övningen. :) Var det något jag glömde??
Här sitter jag och har tagit sportlov. Jag bytte plats på praktikveckan med sportlovsveckan. Kanske var det dumt, eftersom att ingen annan har lov eller är ledig nu. Men kan inte hjälpa att jag är ganska slut. Hmm.. I fredags åkte klassen skrana och bastade. Jag var bara så trött efter veckan att jag åkte hem från stan, och gick och la mig istället, under mina två duntäcken och ett vanligt täcke. Med långkalsonger, mjukisbyxor, tre tröjor, varav en stickad, benvärmare och tjocksockar på. Solen skiner så gott den kan i ett -23 gradigt landskap. Jag vill fly ut på äventyr! Saknar Finland.

Åh! Imorgon är det alla hjärtans dag! :D och jag vill säga till er alla hur fina ni är. Och även om Du inte får en ros, eller gelehjärtan, så kom ihåg glädjen i denna dag. Gör spegel-övningen vett ja! Jag och Kristina tänker på er. Om det är något är det bara att skriva till oss på mejlen eller ringa.

Julia


Kommentarer
Postat av: kristina

du skriver så fint! "Solen skiner så gott den kan i ett -23 gradigt landskap." åh säger jag bara!



du gjorde nog rätt. du behöver lov. så vila nu, njut och ta hand om dig!

fortsätter du frysa sådär? hmm... inte bra..

kramisar!!

2011-02-13 @ 16:12:54
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0