Hoppetossa


Denna onsdag började med en uppfriskande körlektion på trafikskolan. Jag vill verkligen ta körkortet så fort jag fyller år. Det vill jag verkligen.
Jag märkte när jag kom till skolan att Kristina är borta. Hoppas att hon är frisk!! Låt oss hoppas att hon är det. Råkade dessutom tappa hennes skåpnyckel igår. Jag hoppas att hon bara är hemma och pluggar på matteprovet som är på fredag. Det ska sannerligen bli spännande att se hur provet går. Måste plugga ikväll.
Längtar till teatern i eftermiddag, att få teatera loss!

Glöm inte att vi tycker att det är jätteroligt att få kommentarer i kommentarsfältet. Vi vill ju veta vad ni tycker och tänker om saker och ting! :P

Kommentarer
Postat av: kristina

vi är världsbäst!



åh. jag önskar det vore så jag med. men tyvärr. det gör ont i hela kroppen. :( jag är sjuk!



och du. du kommer ta körkortet! det kommer gå superbra för dig!

2011-02-09 @ 14:08:05
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: julia

saknar dig här!

2011-02-10 @ 09:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0