Kristina & Julia, Juna, pepp/förberedelser :D

Just innan tjejerna kommer på torsdagarna så träffas jag och Julia på supermysiga Hamnmagasinet och peppar inför kvällen! Vi fixar det allra sista som ska fixas och snackar och skrattar. Såhär kan det se ut:

Lite planering

Lite egobilder

Fotar glada Julia

Går igenom allt

Visar mina finaste grimaser

Och Julia visar hennes

Sedan några bilder av oss tillsammans är "livsviktigt"

Och där, där mina vänner är var vi håller till. S.k. "akvariet" (?) Otroligt mysigt där uppe måste jag säga! Mer bilder av det kommer snaaart!

Sedan får vi lite bråttom och börjar fixa så att det ska bli mysigt i rummet där vi håller till. Bär kuddar, tänder ljus, flyttar bord osv.
En till bildbomb kommer alldeles strax :D Kram så länge!
/Kristina


Kommentarer
Postat av: Julia Stenman

Åh. Vad duktig du varit som tagit så många bra, fina bilder! :D

2011-02-13 @ 08:51:28
Postat av: emily

hhihi fina bilder:]<3

2011-02-28 @ 19:09:49
Postat av: Favoriten

Julia är grymt fin =D

2012-02-26 @ 02:51:43
Postat av: Favoriten

Julia är sjukt fin alltså =D

2012-02-26 @ 02:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0