läxor!!

Så snällt att ni påminde oss att skriva om era läxor!
Ni blev uppmanade av oss att skriva en ordentlig lista på hur er drömprins ska se ut! Detta är då bara för er egen skull så det är inget ni ska visa upp eller så. Så när ni har tid och ork skriv ner egenskaper osv. som ni skulle vilja att er framtida partner ska ha! :)

Nu på torsdag så handlar det om inspiration osv. så eftersom vi ska pyssla lite så vore det huuur bra som helst om ni kunde och ville ta med er lite pysselgrejer! Det kan vara lite finpapper, fina snören, glitter. Ja, helt enkelt det ni har hemma som ni känner att ni kan dela med er av! Så ta med lite pysselgrejer!
Dessutom så vore det jätteroligt och intressant om ni kunde ta med något som ni blir inspirerade av! T.ex. kort på en person, en tavla, en symbol. Det kan ju vara vad som helst. En låt ni kan spela upp, en klänning, haha. Ja, vad som helst!!
Så, ta med pysselgrejer och något ni blir inspirerade av (om ni inte kan ta med er något ni blir inspirerade av kan ni åtminstonde tänka på något som ni kan berätta om!:)

Sedan kommer jag inte på nått mer.. Men spegelövningen kan ni ju fortsätta med! Och tacka då ni får komplimanger! :)
Kramar! (Nu ska jag se om jag kan få gjord någon läxa som jag har..)
//Kristina

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har en massa pysselgrejer hemma så jag tar med mig rätt mycket om nån skulle glömma eller så och så att alla kan få göra nåt :)

2011-02-22 @ 21:16:57
Postat av: kristina

svar till maja: underbart ju!! då blir det roligare för oss att pyssla! jättesnällt! :D

2011-02-22 @ 22:41:50
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: amanda

tack för att ni påminde hade glömt :]

2011-02-23 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0