THE FLOW at Glada-Grubbe

Min glädje är stor idag! Solen skiner. Imorse hittade Kristina fram till Glada-Grubbeskolan. Tyvärr kunde inte jag hänga med, då jag var på Norrlands Operan. När jag kom inspringande till svenska lektionen möttes jag av Kristina som strålade. Hon visade mig den långa listan med anmälningar till imorgon. Jag kunde knappt tro det. Jag är i chocktillstånd. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gråt av glädje förstås. Jag kan inte gråta. Jag är alldeles skakis. Kvider av pepp. Så peppad jag är på imorgon. Man får väl säga att det gått lite väl trögt med anmälningarna innan. Nu kom Flödet med stort F!
Jag älskar Kristinas kommentar:
-Nu har vi en massa saker att fixa till imorgon! Vi måste köpa dipp! HAHAH. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0