torsdagslängtan


Ni är för härliga <3

Åh, jag lägntar till torsdag! Och att få planera all skoj med Julia! Jag är så tacksam för er, för vår grupp, ni är så fina! Wow, det finns så mycket mycket saker att prata om, att diskutera om. Mycket behövs sägas. Så mycket man bär inom sig som man borde dela med andra. I en trygg miljö med bra människor! Åhh.. tänk att jag får vara med om detta! Man ska tro på sina drömmar.. för de kan förverkligas!

Min söndag har bestått av mattepluggande (åhh.. hur ska provet gå??), pianospelande och om ett tag blir det svenska-språkhistoria-plugg/tänk/prova-redovisande. Mitt rum ser ut som ett stort kaos (vilket det också är) och jag vill höra om hur Julias helg har varit! Så nu ska jag nog ringa henne. Kramisar! /Kristina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0