stresshantering med varning för bananskratt



Nu vill vi bara säga att vi har engelska now. Vi funderar vad vi ska blogga om. Idag ska vi planera om fjärde (näst sista..snyft) träffen. Den ska vara inspirerande, drömsk, kreativ och framtidsdrömmande. Men vi avlöjar inget mer om det. Jag (Kristina) är stressad idag och Julia är upptagen hela veckan. Känns ju bra. Och inte heller så ovanligt. Men vi väntar på bättre tider. Nä, ärligt. Vi är glada, som vanligt.
Igår efter att fått reda på att jag fått g på matteprovet sa rektorn "vad du ser glad ut, varför gör du det?" och jag blev irriterad och sa att jag faktiskt alltid är glad. Så det så. Känner en viss ironi, eller kanske flummighet över detta blogginlägg. Nu sitter vi här och har nyss haft en fruktstund. Är halvt helt utmattad efter dagens påfrestningar över diverse utskällningar, CSN varning och alldeles för många inlämningsuppgifter och prov. Men vi är bra ändå. Vi har fortfarande MVG i allt från nians betyg..heh.. :] Och vi förtjänar fortfarande MVG i alla ämnen. Vi är ju så bra.

PS. Om man lägger en banan uppåt så blir det en glad mun! Och det har vi gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0