Bräntis

Efter skolan gick jag till stackars Julia som har feber och berättade om de olika skoluppgifterna vi måste göra osv. Nu får vi hoppas att hon blir frisk snart och att vi kan planera första träffen i helgen :)
Jag fick med mig två affischer som Julia hade hos henne, så då jag kom hem vandrade jag till min gamla skola, Bräntis! Det kändes riktigt länge sedan man gick i den skolan (men ett och ett halvt år sedan är väl ändå inte så länge sedan?), och framförallt att man inte kände igen eleverna som gick där! Träffade dock några lärare som man kände igen (och de kände igen mig, tur det ;))
Träffade några härliga och glada elever som blev nyfikna på affischen och jag hoppas ni läser nu detta :)

Vill påminna er om att om det är några frågor eller vad som helst, så är det bara att skriva en kommentar eller på mailet eller så :)

Har nyss ätit nybakade scones (mm..såå gott) och ska nu fortsätta med annat som måste bli gjort!
Ha en fin kväll, och glöm inte att anmäla er! Först till kvarn! :D
/Kristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0