Ormkvinnan

Julia tycker att jag ser ut som en ormkvinna idag. Vet inte riktigt hur hon menar. Men det är lite kul ändå.
- Jag tycker verkligen hon ser ut som en ormkvinna idag, säger Julia.
-Hur ser en sådan ut?
- Som dig. Du är jätteinspirerande idag. Guldig turbansjal, djupt röda läppar, fjärilstopp, träarmband, stor ring, sotiga ögon, kängor (inte för att ormkvinnor har kängor, men ändå..), stoort, mysko, coolt halsband och glansiga tajts (jag tycker dom är gröna, men det tycker inte Kristina) Hon är verkligen stencool. Men det brukar hon vara. Inte att förglömma de lååånga, bruna lockarna som sprider sig ner över brösten ( där hon bär en "jätteröd" korsett. Som ingen ser förutom jag, med mina laserögon, som bara jag har).  Hon är sådär jätteinspirerande att se på.
- Vad du överdriver Julia.
-Näe, verkligen inte. Jag underdriver nästan.. eller inte underdriver, men jag vill att du förstår att jag tycker det, säger Jullan.

Ja, nu vet ni om Ormkvinnan som jag tydligen är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0