Planer

I förrgår planerade jag och Kristina första träffen. Vi satt i min lägenhet med ljus, fika och musik och planerade. Och visst kom vi på både det ena och det andra. Dessutom hann vi med att ha lite psykoanalys jag och Kristina. Jag hade naturligtvis svårt att hålla tassarna ifrån stearinljusen, så det blev ett och annat bränt finger och brända hårstrån. Idag är det milt ute. Jag får lust att ta en sväng ut med skidorna genom skogen. Jag var ute på dans igår kväll, så det blev inte så mycket sömn denna natten. Men dans och gott sällskap väcker livet inom en. :)
Det är rätt mycket jobb med UF. Men vi vill ju verkligen åstadkomma något med vår tjejgrupp. Det är värt all den mödan. Vi ser fram emot att få träffa er på torsdag! Vi brinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0