Resan

Affischerna är tryckta. Hoppas du får syn på en snart! På måndag går vi ut på skolorna och berättar om vårt projekt, och peppar alla brudar såklart!
Denna dag är en strålande dag. -25 grader visar termometern och det singlar kristaller genom luften. Det absolut första jag gjorde imorse var att ta en bild av morgonens fägring och den nyanserade skulpteringen genom färgskalans frosthimmel. Jag kan tyvärr inte visa er hur detta såg ut, då jag tryckte av bilden med min analoga kamera. Men du kan nog föreställa dig.
I onsdags kom Kristina hem till mig på middag efter skolan, och så såg vi på film. Naturligtvis skulle det firas att vi fått den lokal vi önskat, och som vi ansträngt oss för att få. Och i torsdags var vi på ett föredrag om den kommande UF-mässan i Skellefte, som vi ska ställa ut på i mars. Vi har mycket arbete framför oss, men jag hoppas och tror att det ska bli en rolig resa dit och tillbaka. I veckan har det dessutom bokats biljetter till Finland, min syster har konstutställning i Jakobstad i februari. "Inblick" heter den. Det blir en snabbvisit för mig på två dagar, men jag ser fram emot detta.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0