15 mars

Nobelfesten kommer att äga rum tisdagen den 15 mars. 18.30-21.00. Jag hoppas verkligen att ALLA kan komma! :D Det var synd att tiden blev tvungen att förflyttas, men varken jag eller Kristina rår för det. Jag hoppas att det känns okej. Vi har ändå haft lite skuldkänslor om detta.
Vi bestämde igår att festen kommer att äga rum hemma hos mig på Haga! xD Vi meddelar på fejjan!

Jag måste fixa skålglas! Det kommer att behövas vid alla livets firanden. Känns konstigt att vi inte syns imorgon kväll. Jag längtar till vi ses på festen!

Julia

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skulle vi inte kunna ha den tidigare om vi nu ändå inte ska vara på hamnmagasinet? Kommer att komma hem ganska sent för en vanlig tisdags kväll...

Om man bara flyttade det till 17.30-20.00 t.ex. så skulle det göra stor skillnad :)



P.S Jag kan komma :D

2011-03-05 @ 01:23:10
Postat av: Mitt namn är Lars

Mys-pys NEJ

2011-03-06 @ 12:43:57
Postat av: Amanda

Jag lämmar på

2011-03-06 @ 13:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0