Spraygrädde

Imorgon bitti packas bussarna, och det bär av på UF-mässe resa! Kristina och jag är verkligen förväntansfulla. Spännande. Mässan äger rum i Skellefte onsdag-torsdag. Så tyvärr blir det ju ingen träff nu på torsdag; 31/3. I fredags shoppade vi in diverse nödvändigheter, såsom vackra tyger osv. för att inspirera våra kunder på mässan. Helgen ägnades åt bakning av Choklad/kladdkakemuffins, Ryttarkaka, cupcakes m.m. Som ska säljas imorgon. Efter en lång lördag skulle jag hoppa till sängs. Jag kände essensen redan när jag gick uppför trappan, sedan hörde jag hur kissekatten spann. Och mycket riktigt, som jag misstänkte, låg där under mitt täcke 5 st baby kattungar! Det är något speciellt med min säng...
Nåväl, här sitter Kristina och jag och klurar på hur vi ska lösa olika frågor kring mässan. Det här är sista skoldagen i veckan.

Målet med vår monter är att det ska vara en stor, inspirerande färgklick, så att man inte kan motstå att slungas in i Junas inspirerande världar. Vi ska bära våra finaste klänningar och dansa!
Önska oss lycka till!

Hoppas det är bra med Dig!
Om ni är intresserade av en kisse är det bara att säga till. ^^

Kram
Julia

Kommentarer
Postat av: Evve

LYYCKAAA TILL NU!!! Jag vet att det kommer gå hur bra som helst och ni kommer att ÄGA hela stället! Do your thing! :D

2011-03-29 @ 18:33:01
URL: http://earlysunsets.blogg.se/
Postat av: Fridde

Åh, det låter som en bra taktik och jag tror det kommer fungera bra!! LYCKA TILL :D

2011-03-31 @ 08:13:11
URL: http://fridatorstensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0