Wow, vilka tjejer, vilken fest, vilken NOBELFEST <3

Tjejer, underbaraste finaste tjejer <3
Jag och Julia vill tacka er för dessa helt fantastiska veckor! Det har varit fantastiskt att träffa er varje torsdag. Ni anar inte hur sjukt BRA ni är! Vi är väldigt tacksamma för hur bra Nobelfesten blev. Här kommer det en bildbomb! Wow, vi hade riktigt riktigt kul alltså!

















































































Glöm inte att jag och Julia finns fortfarande här för er. Så är det något speciellt tveka inte att höra av er! Och som sagt. Tack för att ni varit med och uppfyllt våran junadröm.
Massvis med varma kramar
/Juna


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, OMG! Jag ser helt galet knäpp ut på vissa bilder xD



Men bilderna var väldigt roliga och fina :)

2011-03-17 @ 15:53:04
Postat av: Julia

Haha =D fett nice de där var xD

2011-03-17 @ 17:02:01
Postat av: Amanda

Haha! Maja, det är jag som ser knäpp ut xD

Men himmla kul vi hade <3 <3

2011-03-17 @ 18:06:29
Postat av: Andra amanda

Saknar det redan så sjukt! <3

2011-03-19 @ 14:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0